Вітаю Вас Гість | RSS
П`ятниця
17.05.24, 21:11
Сайт Демченко Надії Ігорівни
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Лекційний матеріал [28]
Лабораторно-практичні заняття [12]
Електронні підручники та довідники [5]
Відкриті заняття та заходи [3]
Контроль знань [9]
Самостійне вивчення [0]
Презентації [20]
лекції [10]
контроль знань [9]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Біологія » Відкриті заняття та заходи

Гіпотези походження життя на Землі
24.02.18, 16:42

Тема заняття: Гіпотези виникнення життя на землі.

Вид заняття: Лекція.

Методи навчання: Лекція пояснювально – ілюстративна (демонстративна) з елементами проблемності, бесіда, показ.

Мета заняття:

Навчальна: ознайомити студентів з основними гіпотезами походження життя на землі. Поглибити знання про поняття «життя» та внесок вчених у розвитку еволюції.

Розвивальна: розвинути в студентів вміння порівнювати, аналізувати різні гіпотези виникнення життя на Землі, сприяти виникненню власної думки щодо походження життя.

Виховна: виховувати етично – ціннісне ставлення до природи, розуміння багатогранності життя, відчуття особистої відповідальності за власне життя та життя на планеті в цілому.

Міждисциплінарні зв’язки: «Біологія», «Людина і світ», «Основи екології», «Основи еволюційного вчення».

Зміст і хід заняття

Номер елемента і його тривалість

Елементи заняття, навчальні питання, форми, методи навчання і засоби забезпечення заняття

Додатки, зміни, зауваження

1

2

3

І. 1-2 хв.

Організаційна частина.

Готовність групи до заняття.

Психоемоційний настрій.

Перевірка присутності студентів.

 

ІІ. 5 хв.

Актуалізація опорних знань.

Дати відповіді на поставлені запитання:

  1. Що таке гіпотеза?
  2. Що таке життя?
  3. Які гіпотези походження життя вам відомі?

Усне опитування, бесіда

ІІІ. 1 хв.

Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

 

IV. 30 хв.

Вивчення нового матеріалу.

Повідомлення теми, мети заняття.

Вивчення нового матеріалу проводиться за таким планом:

  1. Креаціонізм.
  2. гіпотеза самозародження.
  3. Біохімічна еволюція.
  4. Гіпотеза панспермії.
  5. Гіпотеза стаціонарного стану.

 

V. 50 хв.

Лекція супроводжується показом ілюстративного матеріалу, демонструються слайди презентації.

Узагальнення і систематизація знань.

Перегляд відеофільму «Виникнення життя».

Студенти дають відповідь на поставленні запитання.

 

VI. 1 хв.

Підведення підсумків заняття

 

VII. 1 хв.

Опрацювати конспект

М.Є. Кучеренко. Загальна біологія,11 клас.- 234-237 – с.

 

Викладач                                 Демченко Н.І.

     

     

     

      

      

      

Категорія: Відкриті заняття та заходи | Додав: nadyademchenko1986
Переглядів: 223 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Сайт Демченко Надії Ігорівни Контакти:nadya.demchenko.1986@ukr.net © 2024
uCoz